Stacja dość schludna, podłogi lekko brudne, ale przy obecnych warunkach pogodowych jest to zrozumiałe. Jedna osoba przy kasie i jedna przy kanapkach (subway). Obsługa dość opryskliwa. Kasjerka nie zaprosiła mnie do kasy - zapytałem się "czy można". Jeżeli przy obsłudze obowiązują jakieś standardy, to nie zostały zastosowane. Zamówiłem hot doga i kawę. Kasjerka wymieniła dostępne parówki, zapytała się również o sos. Brak możliwości wyboru pieczywa. Kawa w porządku.
Sklep utrzymany w czystości. Owoce i warzywa świeże, nie ma braków, podobnie z pozostałymi produktami. W późnych godzinach brak chleba w koszyczkach. Problem nie występuje w przypadku bułek, tj. wypieków, które są wypiekane w sklepie. Na sklepie duża ilość pracowników. Korytarze dość wąskie - w momencie, gdy rozstawione są palety, przejście jest utrudnione. Największą bolączką jest brak cenówek przy niektórych produktach - trzeba szukać czytników cen. Zdarza się również, że cenówki rozmieszczone są w taki sposób, że mylą. Kolejnym problemem jest brak oznaczenia bieżących promocji z gazetki (gdybym nie obejrzał gazetki, nie wiedziałbym, że dany produkt jest na promocji). Ostatnio zauważam również braki w produkcjach, lecz domyślam się, że nie jest to zależne od pracowników sklepu. Duża liczba kas samoobsługowych znacznie usprawnia zakup, bardzo rzadko są kolejki. Przy kasach znajduje się wyznaczony pracownik, który pomaga przy problemach z kasami samoobsługowymi. Dla potrzebujących otwarte są również kasy, gdzie można płacić gotówką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.