Opinie użytkownika (1)

Witam!!! Jestem zawiedziona,...
Witam!!! Jestem zawiedziona, pisałam o problemach z kontem i profilem mojej 10l córki a zablokowano mi mój profil mało tego po 30 dniach zostanie on usunięty jeśli tego nie odwołam a tylko dlatego iż pisałam na swój adres email bo córka swojego nie pamięta. Niestey zostałam źle zrozumiana pomimo iż wszystkie dane napisałam od córki a nie moje.

iwona15826

18.05.2011

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (19)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat nk.pl . Pragniemy poinformować iż, Administrator może usunąć profil na życzenie Użytkownika, w przypadku gdy dana osoba straci dane wymagane do zalogowania się w serwisie ( m.in. adres e-mail )- tak jak w przypadku Pani córki. Jeżeli doszło do pomyłki, prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia prowadzonej korespondencji na adres jakoscobslugi@nasza-klasa.pl . Zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były na jak najwyższym poziomie, dlatego chcemy aby opisywana przez Panią sytuacja, została jak najszybciej wyjaśniona. Pozdrawiamy, Alicja Wilczyńska zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi