Obsługa - porażka (nikt nie odbiera telefonów - co można zauważyć także podczas wizyty w miejscowym BOK). Oferta analogowa od 3 lat - cały czas przesuwany termin udostępnienia oferty cyfrowej. Jedna z najlepszych wersji tłumaczenia takiego stanu rzeczy - "bo i tak nie mamy tu konkurencji" :)) Powodzenia!
Uprzejmie informujemy, iż Telefoniczne Centrum Obsługi czynne jest od poniedziałku do piątku od 7-22 oraz w soboty, niedziele i święta od 8-22 Grupa wyszkolonych i kompetentnych konsultantów udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji. Bez wychodzenia z domu mogą Państwo załatwić wiele spraw, zakupić nowe usługi, sprawdzić płatności oraz zgłosić awarię. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest tylko i wyłącznie osobisty, nie ma możliwości połączenia telefonicznego. Jednocześnie zapewniamy, iż Vectra cały czas modernizuje sieć i dokonuje starań, by Nasi Abonenci otrzymywali jeszcze więcej. Vectra dąży do tego aby Abonenci wszystkich sieci mieli dostęp do wszystkich nowoczesnych usług multimedialnych, które znajdują się w ofercie Vectry. Przy skali działania potrzeba jednak na to czasu. Prosimy o cierpliwość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.