Opinie użytkownika (1)

Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu miałem problemy z internetem. Zgłoszenia do Vectra kończyły się tylko tekstem zgłoszenie zostało przyjęte sprawa przekazana dalej do techników i na tym właściwie koniec. Problem pozostawał. Pewnego dnia skontaktował się ze mną Pan Maciejewski Mateusz konsultant Vectra.pl człowiek na odpowiednim miejscu z odpowiednia wiedzą. Wysłuchał problemu jaki miałem z siecią znalazł rozwiązanie, mało tego prowadziliśmy dwie lub trzy rozmowy czy problem został rozwiązany i testowaliśmy wszelkie ustawienia. Miałem również czas na przetestowanie ustawień czy wszystko gra przez parę dni. Pełen profesjonalizm z strony Pana Macieja, umiał wyjaśnić dlaczego tak się dzieję i jak to rozwiązać. Kontakt oczywiście był po stornie konsultanta, nie musiałem nigdzie oddzwaniać wyczekiwać na infoliniach i słuchać durnych melodyjek itd. Gdyby wszyscy konsultanci z pomocy techniczne(nie tylko vectra) tak postępowali i tak rozwiązywali problemy po prostu nie było by ich. Pan Mateusz ocieplił mi nadszarpnięta reputację Vectry. W moich oczach firma zyskała bo jakość obsługi tego człowieka na prawdę mnie pozytywnie zaskoczyła. Jeśli ktoś to czyta i jest konsultantem lub w pomocy technicznej to powinien właśnie tak załatwiać sprawy jak ten Pan a nie przyjmować jako kolejne zgłoszenie które może samo się załatwi. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Gdyby ktoś chciał zweryfikować to nr zgłoszenia 1707816. Ja wiem że klienci są marudni i maja swoje widzimisie, ale nieraz po prostu wystarczy ich wysłuchać aby zrozumieć ich problem a nie szorstko odpowiadać ze zgłoszenie przyjęte do realizacji.. Ten Pan potrafił wysłuchać i rozwiązać problem jaki miałem z internetem.

intri

19.01.2016

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozytywną opinię oraz pochwałę dla Konsultanta Działu Technicznego. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi