Bardzo miła, serdeczna obsługa. Pracownik przedstawił mi najkorzystniejsze dla mnie oferty. Mimo że od razu nie zrozumiałam tego o czym mnie informował, cierpliwie z życzliwością wytłumaczył mi jeszcze raz. Zdecydowałam podpisać umowę i byłam rozczarowana gdyż pracownik miał kłopoty z jej spisaniem i musiał korzystać z pomocy koleżanki. Oczekiwałam szybkiej i sprawnej obsługi i się zawiodłam. Sądzę iż osoba pracująca powinna być dobrze przeszkolona aby nie mieć problemu z zawarciem umowy. Pracownik jednak przeprosił mnie za swoją niezdarność.
W banku BGŻ zapytałam kiedy zostanie odblokowane konto skoro mam przy sobie dokument zapłaty, którą musiałam uiścić. Pracownica banku uprzejmie poinformowała mnie żebym przeszła do sekretariatu na 1 piętro z dokumentem opłaty i poprosiła o pomoc w tej sprawie. Pani sekretarka miło mnie przyjęła, poprosiła abym usiadła i od razu przesłała faksem dokument. Poprosiła o mój numer telefonu, by mogła mnie jak najszybciej poinformować o odblokowanym koncie. Po około 2 godzinach pani przedzwoniła do mnie informując mnie iż konto jest już odblokowane. Dzięki miłej obsłudze nie czułam wielkiego zażenowania z powodu tak nie komfortowej sytuacji dla mnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.