Witam,
Bank ślaski, w którym posiadalem do niedawna rachunek osobisty jest placówką nie potrafiącą zadbać o potrzeby klienta. Zatrudnia niekompetentne osoby, które równie niekompetentne osoby zatrudniają. Bo jak można ocenic dyrektora oddzialu, który zatrudnia osobę, która będąc moim osobistym doradca i konsultantem - wygoda wyplywająca z faktu posiadania konta vip - albo nie odbiera telefonu albo ma wylączoną komorke... realizacja przelewu miedzynarodowego i to nawet do krajów Uni graniczyla przy obsludze w oddziale z cudem - w koncu nauczylem sie robic taki przelew przez internet. nie rozpisując się zanadto ocena skrajnie negatywna czego dowodem jest, iz juz w tym banku konta nie posiadam...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.