Niesamowita idea, świetna organizacja. PizzaPortal to jeden z najlepszych pomysłów internetowej działalności. Na stronie znajdują się oferty kilku pizzerii, prostym sposobem można złożyć zamówienie. Dodatkowo można kożystać z kodów zniżkowych, które pracownicy PizzaPortalu umieszczają na swoich stronach internetowych. Cała akcja przebiega sprawnie i szybko, układ strony jest czytelny i jasny. Oszczędza to kłopotliwych dyskusji telefonicznych z pizzeriami i wyjaśniania niejasności dotyczących cen.
Lidl to dobrze zaopatrzona sieć sklepów, z bogatym asortymentem i przyjaznymi pracownikami. Produkty można nabyć w na prawdę niedrogiej cenie, a jakością dorównują tym "markowym". Dużą zaletą jest wypiek pieczywa na miejscu, dzięki czemu można zaopatrzyć się w chleb lub croissanta jeszcze ciepłego od pieca. Minusem jest wąski wybór wśród niektórych typów produktów, takich jak herbata, kawa, makaron, gdzie dostępna jest tylko jedna firma i jeden typ asortymentu.
Telepizza to najgorsza sieć pizzerii w Łodzi. Obsługa opryskliwa, stałam przy ladzie podczas gdy panowie w najlepsze rozmawiali o muzyce techno. Po około 10 minutach łaskawie przyjęto moje zamówienie. Zajęłam miejsce. Wystrój lokalu jest plusem - wygodne kanapy, nowoczesny design. Jednak mina mi zrzedła gdy przyniesiono plastikowe talerze i plastikowe sztućce, oraz pizzę która przypominała cieknącą mrożonkę z hipermarketu. Sos dodatkowo płatny - okazał się być zwykłym ketchupem. Absolutnie nie polecam!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.