Żabka w Krośnie. Sklep utrzymany w porządku - podłoga oraz artykuły wyłożone w sposób estetyczny. Miła i serdeczna obsługa. W sklepie nie ma dużego ruchu, wiec zakupy są ekspresowe. Liczne promocje.
Na basenie jest miła oraz konkretna obsługa,. Jednak o wszystkie informacje trzeba samemu dopytywać. Cennik jest tylko w jednym miejscu, przez skorzystaniem z np. sauny nie wiadomo jaka naliczy się opłata. W miejscu jest bardzo duży ruch i często nie można w ogóle się dostać do strefy basenowej. Zajęcia z gimnastyki prowadzone są w niewielkim basenie, mało miejsca. Niestety bez telefonicznej informacji nie wiadomo nawet czy zajęcia na pewno się odbędą - kilka razy zdarzyło się, ze przyjechałam na zajęcia i nie "uzbierała się" grupa, tym samym zajęcia były odwoływane. Warto byłoby wdrożyć inny sposób rejestracji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.