Opinie użytkownika (2)

Jestem "szczęśliwą"posiadaczką Telewizji...
Jestem "szczęśliwą"posiadaczką Telewizji Cyfrowej "Polsat".Opłacam abonament regularnie za pośrednictwem zlecenia stałego przez internet.Ostatnia wpłata ?być może przez nieuwagę?/ poszła z 10-cio groszowym debetem.Sądziłam że po prostu wyrównam to przy następnej wpłacie i będzie po problemie.Niestety przeliczyłam się,zostałam ukarana ,po prostu odłączono mi kanały za które niedopłaciłam /tylko skąd wiedzieli ,że akurat za te nie "chciałam" zapłacić/.Nie miałam HBO 2 dni,płacę 19,90 miesięcznie ,10 grto moje zadłużenie co jak wynika z obliczeń jest kosztem 5 godzin opłaconych za kanały HBO .W tej chwili Polsat jest mi winien 1/jedną /złotówkę za przerwę w emisji kanałów HBO.Kogo mam za to obciążyć? Ok,jestem dobra jak bozia daruję dług i zastanowiuę się nad zmianą operatora.I jeszcze jedno odradzę 20 chętnym na zakup właśnie tego operatora.

ewa_ka1

25.10.2009
Nie zgadzam się (16)
Gazetka reklamowa zachęciła...
Gazetka reklamowa zachęciła mnie do zakupu sprzętu AGD /płyty indukc.piekarnika,zmywarki/,byłam skłonna sfinalizować właśnie dzisiaj zakup w/w sprzętu.Niestety obsługa była zbyt zajęta sobą /nie ruszając się z krzeseł przed komputerem,/a już na moje pytania o konkretny sprzęt i promocje ,które zachęciły mnie do odwiedzenia tego sklepu padały tak lakoniczne odpowiedzi iż miałam wrażenie ,że chyba jestem "persona non grata".To przykre ,że jeszcze są takie sklepy do których napewno nie będzie mi po drodze.

ewa_ka1

14.08.2009

Mix electronics

Placówka

Częstochowa, CH TESCO 6

Nie zgadzam się (25)
04.11.2021
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Ewo, Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nieustannie pracujemy nad tym, aby obsługa w naszych salonach kształtowała się na najwyższym poziomie. Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi