Opinia użytkownika: ewa_ka1
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jestem "szczęśliwą"posiadaczką Telewizji Cyfrowej "Polsat".Opłacam abonament regularnie za pośrednictwem zlecenia stałego przez internet.Ostatnia wpłata ?być może przez nieuwagę?/ poszła z 10-cio groszowym debetem.Sądziłam że po prostu wyrównam to przy następnej wpłacie i będzie po problemie.Niestety przeliczyłam się,zostałam ukarana ,po prostu odłączono mi kanały za które niedopłaciłam /tylko skąd wiedzieli ,że akurat za te nie "chciałam" zapłacić/.Nie miałam HBO 2 dni,płacę 19,90 miesięcznie ,10 grto moje zadłużenie co jak wynika z obliczeń jest kosztem 5 godzin opłaconych za kanały HBO .W tej chwili Polsat jest mi winien 1/jedną /złotówkę za przerwę w emisji kanałów HBO.Kogo mam za to obciążyć? Ok,jestem dobra jak bozia daruję dług i zastanowiuę się nad zmianą operatora.I jeszcze jedno odradzę 20 chętnym na zakup właśnie tego operatora.