Pani Michalina B. z Infolinii VECTRA w Gdyni wykazała się najwyższym poziomem wiedzy jaki do tej pory okazali mi inni Konsultanci tej firmy.Ponadto miły głos, zaangażowanie i Jej sympatyczne podejście do zirytowanego Klienta przełożyło się na miłą obsługę a co najważniejsze na rozwiązanie problemu z którym inni borykali się 3 DNI (nie 3 godziny!).Mieć taką Pracownicę w swoim Zespole to cenny skarb.P.S. Szanowny Panie KierownikuZwracam się do Pana z prośbą o szczególne nagrodzenie Pani Brzóski podczas rozdysponowywania premią!!!Data konsultacji 16.03.2016 od godz.12:39
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.