Po wejściu do placówki zwróciłem szczególną na porządek na sali sprzedaży. Podłogi były czyste, a towar starannie wyeksponowany. Po chwili podszedł do mnie pracownik i zapytał w czym może mi pomóc. Kasjer szybko i bez zbędnego oczekiwania obsłużył mnie. Kasjer poprosił o zeskanowanie aplikacji Lidl+. Ekspedient pożegnał mnie i zaprosił ponownie do placówki.
Po wejściu na stację paliw pracownik zaprosił mnie do kasy. Kasjer zaproponował mi hot-doga do tego płyn do spryskiwaczy. Na zakończenie pożegnał się i życzył miłego dnia, a także zaprosił ponownie do owej placówki. Chętnie polecę tą placówkę moim znajomym i rodzinie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.