Dobrze. Obsluga nie mila brak przywitania i pozegnania Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Sklep Biedronka przy ul Wolności z przykrością muszę ocenić negatywnie– pełny kosz na śmieci przed sklepem– towar ponarzucany, napoje cola poprzewracane zgrzewki stoją także na podłodze utrudniając przejście, wygląd odstrasza– strefa wejścia podłoga nie umyta, stoisko warzywa owoce nie przebrane– obsługi na sklepie brak, aby doradzić klientowi– pani kasjerka bardzo nie miła odpowiadająca z podniesionym głosem od niechcenia. Nie przywitała słowami dzień dobry itp.– Brak pożegnania kontaktu wzrokowego oraz zachęcenia ponownie.Zalecam częstsze audyty sklepu, aby poprawić zaistniałe błędy, aby firma Jeremino Martins Biedronka nie straciła na renomie. W tym sklepie powinien zostać przeprowadzony szczegółowy audyt z raportem od tajemniczego klienta.Nie chodzi o ukaranie ani zaranie komuś premii chodzi o poprawę wizerunku oraz o zadbanie o klienta. Zignorowanie oraz nie miłe traktowanie klienta jest nie dopuszczalne w handlu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.