Wybrałem wraz ze znajomymi do Karczmy Litworowy Staw. Obsługa bardzo miła i chętna do odpowiedzi na pytania. Są dobrze poinformowani i w przypadku pytania "co to za dnie ?" nie lecą do kuchni zapytać kucharza, tylko opisują danie ze szczegółami, co na pewno bardzo dobrze o nich świadczy. Ceny nie są wygórowane. Personel bardzo sympatyczny i uśmiechnięty. Dania szybko podawane, nawet przy dużym natłoku klientów. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz lokal wygląda bardzo uroczo. Nie ukrywam że to już moja kolejna wizyta w tej karczmie. Miałem okazje być w niej już dwa razy gościem weselnym i naprawdę mogę wypowiedzieć się o niej bardzo pozytywnie. Jeżeli chodzi o Białkę Tatrzańską to uważam, że to najlepsze miejsce dla przyjezdnych gości którzy pragną dobrze zjeść w przytulnie urządzonym wnętrzu Karczmy Litworowy Staw.
Właśnie wróciłem z restauracji Hotelu Relax w Kętach w której świętowaliśmy chrzciny. Personel był stosownie ubrany oraz bardzo miły. Z obserwacji można powiedzieć ze wykazywał duże zainteresowanie gośćmi. Nie było konieczności proszenia o przyniesienie napojów, ponieważ co jakiś czas pojawiała się kelnerka która przeglądała stoły. Jeżeli w dzbankach była resztka napoju to zabierała dzbanki i za moment wracała z pełnymi. Podobnie było z jedzeniem. Na ogromną pochwałę zasługuje manger-ka restauracji, która osobiście dogląda pracy, i jeżeli jest taka potrzeba sama obsługuje gości. Lokal jest bardzo ładnie urządzony i miło się w nim przebywa. Dania serwowane na przyjęciu były bardzo smaczne. Ciężko mi mówić o cenach bo byłem gościem, ale myślę że nie są bardzo wygórowane.
Wybrałem się do sklepu po sprzęt AGD. Zastałem bardzo miłą obsługę,która bez żadnych problemów odpowiedziała na moje pytania oraz podała parametry sprzętu i doradziła przy wyborze. Sklep znajduje się w w Galerii Sobieskiego gdzie bez żadnych utrudnień można zaparkować samochód na dużym parkingu przeznaczonym tylko dla sklepów obiektu. Palcówka jest dobrze zaopatrzona a wnętrze sklepu elegancko urządzone.
Dziś jak każdego dnia kiedy potrzebne jest zatankowanie samochodu, pojawiam się na stacji BP w Czańcu.Pracują tutaj miłe, otwarte osoby , które w razie potrzeby bez problemu udzielą pomocy. Obsługa jest ekspresowa nie ma problemu z oczekiwaniem w kolejce. Dodatkowym aspektem zachęcającym do odwiedzania tej stacji jest niska cena paliwa, która jak uważam przyciągnie każdego klienta.polecam
Odwiedziłem punkt obsługi klienta Cyfrowego Polsatu w celu zakupu dekodera do odbioru telewizji naziemnej. Od pani pracującej w punkcie usłyszałem że nie ma możliwości zakupu dekodera ze względu na prowadzoną w Cyfrowym Polsacie inwentaryzację . Poinformowała mnie, że trzeba o urządzenia pytać dopiero po pierwszym tygodniu stycznia...Nie ukrywam, że byłem zaskoczony taką odpowiedzią i dodatkowo trochę poddenerwowany, gdyż wcześniej miałem problem z zaparkowaniem w pobliżu punktu, a na dodatek nie udało mi się zakupić dekodera. Wieczorem wybrałem się do centrum handlowego w Bielsku-Białej, gdzie także znajduje się punkt Cyfrowego Polsatu ... tam ze zdziwieniem usłyszałem że dekoder można u nich zakupić. Na pytanie do pani w punkcie w Bielsku-Białej związane z ową inwentaryzacją i brakiem dekoderów ... na twarzy konsultantki pojawił się uśmiech.
Pewnego dnia wchodząc na własne konto internetowe zostałem zaskoczony nadwyżką w postaci 100 zł. Okazało się że uczestniczyłem w akcji ING-100 ZŁ ZA PENSJE - LATO 2012 ( warunek: 2 x 1000 zł wpłaty na konto w okresie trwania promocji od 1 lipca do 30 września 2012 r). Nie ukrywam, że zostałem mile zaskoczony tą promocją.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.