Witam wszystkich!Salon Nissana oceniam słabo ponieważ: kupiłem auto gdzie nawet nie zaproponowany kawy czy herbaty. Kontakt z salonem owszem, telefony odbierają ale nie ma osoby kompetentnej która udzieliłaby niezbędnych informacji, dokładnych. Auto zostało wydane po tygodniowym opóźnieniu w umowie. Podczas wydawania nie udzielono mi informacji odnoszących się specyfikacji auta, kazano mi przeczytać instrukcję obsługi auta. Serwis marny, ze względu na specyfikację zwróciłem się o doinstalowanie dwóch gniazdek zapalniczki ale chciano żebym zapłacił za roboczo godzinę dla elektryka. Przyjazd do serwisu to ponad 130km i tu była największa porażka, podłączono odwrotnie plus z minusem przez co uszkodziłem ładowarkę telefonu (dobrze że nie telefon). Musiałem jeszcze raz przyjechać do serwisu (serwisant twierdził, że było dobrze podłączone a powstało zwarcie choć przy zwarciu wiadomo, że wysadza bezpiecznik). W ramach rekompensaty za przyjazd nie płaciłem nic i zatankowano mi auto około 10-12 litrów. Na podłączenie gniazdek straciłem dwa dni urlopu. Nie żałuję, że kupiłem Nissana ale żałuję, że wybrałem ten salon. Nie piszę jaki to model auta ale wybaczcie ponieważ chcę być poniekąd anonimowy . Przestrzegam przed serwisem i kupnem auta w salonie W Elblągu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.