nissan A&M Knedler

(2.69)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 8)

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu w ciągu maksymalnie 3 minut obsługa zainteresowała się klientem. Pani z punktu informacyjnego poprosiła sprzedawcę, który szybko pojawił się na swoim stanowisku. Sprzedawca przystąpił do podstawowego badania potrzeb, lecz jego postawa nie pokazywała zbytniego zainteresowana klientem. Ogólne wrażenie dobre, lecz obsługa klienta do poprawy, wiedza sprzedawcy przeciętna

Marcin_2434

28.03.2018

Placówka

Elbląg, Dojazdowa 14D

Nie zgadzam się (2)
Witam wszystkich!Salon Nissana...
Witam wszystkich!Salon Nissana oceniam słabo ponieważ: kupiłem auto gdzie nawet nie zaproponowany kawy czy herbaty. Kontakt z salonem owszem, telefony odbierają ale nie ma osoby kompetentnej która udzieliłaby niezbędnych informacji, dokładnych. Auto zostało wydane po tygodniowym opóźnieniu w umowie. Podczas wydawania nie udzielono mi informacji odnoszących się specyfikacji auta, kazano mi przeczytać instrukcję obsługi auta. Serwis marny, ze względu na specyfikację zwróciłem się o doinstalowanie dwóch gniazdek zapalniczki ale chciano żebym zapłacił za roboczo godzinę dla elektryka. Przyjazd do serwisu to ponad 130km i tu była największa porażka, podłączono odwrotnie plus z minusem przez co uszkodziłem ładowarkę telefonu (dobrze że nie telefon). Musiałem jeszcze raz przyjechać do serwisu (serwisant twierdził, że było dobrze podłączone a powstało zwarcie choć przy zwarciu wiadomo, że wysadza bezpiecznik). W ramach rekompensaty za przyjazd nie płaciłem nic i zatankowano mi auto około 10-12 litrów. Na podłączenie gniazdek straciłem dwa dni urlopu. Nie żałuję, że kupiłem Nissana ale żałuję, że wybrałem ten salon. Nie piszę jaki to model auta ale wybaczcie ponieważ chcę być poniekąd anonimowy . Przestrzegam przed serwisem i kupnem auta w salonie W Elblągu.

bodo70

17.03.2016

Placówka

Elbląg, Królewiecka 96

Nie zgadzam się (6)
Salon samochodowy nie...
Salon samochodowy nie poraża przepychem potencjalnego klienta. Wielkość powierzchni salonu dość skromna. Przy wejściu wita klienta pracownik salonu, nawet jeśli prowadzi własnie rozmowę innym klientem. Oglądałem samochów zaledwie około 2 -3 minut, kiedy podszedł do mnie sprzedawca i zapytał o opinię o oglądanym samochodzie. Trudno było coś konkretnego powiedzieć po kilku minutach oglądania. Bez straty czasu zaproponował jazdę próbną samochodem. Podczas jazdy, która trwała około 10 minut sprzedawca który prowadził samochód (zapytał wcześniej czy chcę sam prowadzić) opowiedział o najważniejszych parametrach pojazdu. Po odbytej jeździe próbnej wręczył swoją wizytówkę i zaproponował kolejne spotkanie lub kontakt telefoniczny w sprawie dogodnej oferty zakupu.

Tanaka

30.10.2010

Placówka

Elbląg, Królewiecka 96

Nie zgadzam się (9)

nissan A&M Knedler

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż nissan A&M Knedler?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.