KDC działa w internecie jak również poprzez katalogi wysyłane pocztą. Mają ogromną ofertę i mimo iż znaczna większość produktów jest słabej jakości, można tam znaleźć ciekawe rzeczy.
Niestety, po zamówieniu tych ciekawszych czeka się nawet do tygodnia na odzew ze strony sklepu tylko po to aby się dowiedzieć, ze "dostawcy nie dostarczyli" połowy z zamówionych przez nas produktów. Można wtedy zdecydować czy zrezygnować z całości zamówienia, tylko tej części, której nie ma czy czekać aż skompletują zamówienie. I tutaj kolejna niespodzianka. Wybrałam opcję pozwalającą na to, aby przesłali mi tę część zamówienia, którą rzekomo mają już skompletowaną. Czekałam tydzień i dostałam maila z informacją, że przesyłka została wysłana, ale tylko 1 z 2 zamówionych rzeczy dotrze do mnie, gdyż drugiej zabrakło na stanie.
Nie wiem na co sklep ten jest przykrywką, ale zdecydowanie NIE POLECAM.
Obsługa w placówce jest zawsze bardzo sprawna i szybka. Nie zdarza się długie oczekiwanie w kolejce. Zawsze można otrzymać poradę i wyjaśnienia dotyczące oferty banku. Zdarzało się, że dokumenty, których zapomniałam zabrać z placówki, pracownicy wysyłali pocztą (z własnej inicjatywy, bez zbędnych ustaleń i formalności).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.