Opinie użytkownika (1)

Data obserwacji co...
Data obserwacji co prawda odległa, ale doskonale pamiętam zachowanie jednej z Pań pracujących przy kredytach hipotecznych. Godzina, o której przyszłam aby uzyskać informację o kredycie hipotecznych była przypuszczam tuż przed planowanym zakończeniem pracy. Pani popełniała mnóstwo pomyłek, właściwie niewybaczalnych w jej zawodzie. Najbardziej rażącą pomyłką było to, iż nie zamykała drzwi do pokoju przy zapraszaniu potencjalnego klienta. Czekający w kolejce nie nudził się, bo mógł dokładnie wysłuchać w jakiej sprawie przyszła osoba z kolejki, ile zarabia, gdzie pracuje.... i różne inne bardzo presonalne informacje. Informacje na temat produktu przekazywane były w błyskawicznym tempie, jaby Pani zależało aby wyjść punktualnie z pracy. Wiedza osoby była ukierunkowana i praktycznie niezmienna. W czasie rozmowy odbierała telefon prywatny i służbowy. Właściwie sama już dowiedziałam się o danym produkcjie z wcześniejszych informacji przekazywanych osobą z kolejki i takim sposobem osobiście nie zabrałam wiele czasu śpieszącej się Pani.

bebe81

20.04.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (27)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi