Opinie użytkownika (1)

przez 2 tygodnie...
przez 2 tygodnie nie byłem w stanie dowiedzieć się od operatora, kiedy wypłaci mi nadpłatę. dopiero po 4 czy 5 mało miłym mailu jakaś pani napisała, że standardowo trwa to u nich 21 dni.jakby nie mogli tego od razu napisać.... ale pewnie wtedy musieliby zmniejszyć zatrudnienie w firmie o 80% bo wszystkie sprawy załatwialiby od ręki i słabo wykształceni konsultanci na infolinii i w BOK poszliby na bruk.szkoda, bo może gdyby ich tam nie było, ceny usług vectry byłyby bardziej dopasowane do warunków, które oferuje konkurencja.

batty

09.10.2015

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
23.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi