przez 2 tygodnie nie byłem w stanie dowiedzieć się od operatora, kiedy wypłaci mi nadpłatę. dopiero po 4 czy 5 mało miłym mailu jakaś pani napisała, że standardowo trwa to u nich 21 dni.jakby nie mogli tego od razu napisać.... ale pewnie wtedy musieliby zmniejszyć zatrudnienie w firmie o 80% bo wszystkie sprawy załatwialiby od ręki i słabo wykształceni konsultanci na infolinii i w BOK poszliby na bruk.szkoda, bo może gdyby ich tam nie było, ceny usług vectry byłyby bardziej dopasowane do warunków, które oferuje konkurencja.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.