Źle. Pierwsze zakupy przez internet i wpadka firmy. Okazało się, że produkty przestały być dostępne po zamówieniu ich przeze mnie. Nie otrzymałam żadnej informacji. Dopiero po kilku interwencjach poinformowano mnie o wydłużonym terminie dostawy. Natomiast produkty były dostępne w sklepach stacjonarnych. Po kilku rozmowach i okazaniu niezadowolenia wysłano towar ze sklepu stacjonarnego.
Świetnie. Przedłużałam swoją umowę. Wszystkie informacje dostałam przed podjęciem decyzji o przedłużeniu umowy. Wyjaśniono mi wątpliwości. Miałam poczucie, że mogę pytać "w nieskończoność", na każde pytanie dostałam odpowiedź.
W przypadku mojego zamówienia jakość obsługi jest zerowa. Zamówienie złożone 13.12.2015, informacja na stronie - wysyłka towaru w 1 dzień. Po czym przychodzi mail, że towar został domówiony, bo go nie ma na stanie. Do 19.12.2015 zero informacji, co się dzieje z zamówieniem. Od 19.12 zaczęła się moja walka, żeby dostać zamówione zabawki przed świętami. Po mailach, telefonach, prośbach, w końcu awanturze zamówienie zostało wysłane 23.12 z jednego z salonów (w magazynie nadal brak zabawki - wg informacji uzyskanej na infolinii dostawca wycofał się z transakcji), odebrałam je w punkcie DHL 24.12. Z przykrością stwierdzam, że było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie w tym sklepie internetowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.