Opinie użytkownika (8)

Świetnie. Szybko, sprawnie,...
Świetnie. Szybko, sprawnie, bezproblemowo. Pracownicy zawsze pomocni.

basik_3

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa profesjonalna,...
Świetnie. Obsługa profesjonalna, miła. Służy radą w razie potrzeby. Szybko i sprawnie.

basik_3

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo miła...
Świetnie. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, pracownicy zawsze dobrze doradzą. Z przyjemnością tam kupuję.

basik_3

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jestem bardzo...
Świetnie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Wszystkie potrzebne informacje dostępne "od ręki". Żadnych problemów.

basik_3

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Pierwsze zakupy...
Źle. Pierwsze zakupy przez internet i wpadka firmy. Okazało się, że produkty przestały być dostępne po zamówieniu ich przeze mnie. Nie otrzymałam żadnej informacji. Dopiero po kilku interwencjach poinformowano mnie o wydłużonym terminie dostawy. Natomiast produkty były dostępne w sklepach stacjonarnych. Po kilku rozmowach i okazaniu niezadowolenia wysłano towar ze sklepu stacjonarnego.

basik_3

08.12.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Przedłużałam swoją...
Świetnie. Przedłużałam swoją umowę. Wszystkie informacje dostałam przed podjęciem decyzji o przedłużeniu umowy. Wyjaśniono mi wątpliwości. Miałam poczucie, że mogę pytać "w nieskończoność", na każde pytanie dostałam odpowiedź.

basik_3

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa bezproblemowa...
Świetnie. Obsługa bezproblemowa i profesjonalna. Ceny ubezpieczeń czasem są dość wysokie, ale jakość i "święty spokój" też kosztują.

basik_3

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W przypadku mojego...
W przypadku mojego zamówienia jakość obsługi jest zerowa. Zamówienie złożone 13.12.2015, informacja na stronie - wysyłka towaru w 1 dzień. Po czym przychodzi mail, że towar został domówiony, bo go nie ma na stanie. Do 19.12.2015 zero informacji, co się dzieje z zamówieniem. Od 19.12 zaczęła się moja walka, żeby dostać zamówione zabawki przed świętami. Po mailach, telefonach, prośbach, w końcu awanturze zamówienie zostało wysłane 23.12 z jednego z salonów (w magazynie nadal brak zabawki - wg informacji uzyskanej na infolinii dostawca wycofał się z transakcji), odebrałam je w punkcie DHL 24.12. Z przykrością stwierdzam, że było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie w tym sklepie internetowym.

basik_3

26.12.2015

Komputronik

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi