Opinie użytkownika (1)

Brak kompetencji ,...
Brak kompetencji , nierzetelnosc informacji, nietermiinowosc rozpatrywania reklamacji Prosiłam o wyłaczenie nr który został bezprawnie dopisany do mojego rachunku firmowego od grudnia 2011 r i wystawiali mi faktury . Wykonałam kilkanaście rozmów na nr *600 pisałam z konta abonenckiego na stronie reklamacje wszystko trwa już strasznie dlugo a w dodatku wkurzają mnie tym że właczają połaczenia wychodzące . W Niedzielę wielkanocna całkowicie zablokowali mi usłgi- perfidne zachowanie czyż nie ??? A w piatek 6.04.2012 panienka z infolinii *600 z ktora rozmawialam podziekowała za przesłanie polecenia przelewu potwierdzającego bieżaca platność.

bama_1

09.04.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
02.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, niezmiernie nam przykro z powodu negatywnych doświadczeń z naszą firmą. Bardzo zależy nam na tym, aby wszyscy nasi Klienci czuli, że są dla nas ważni, a personel, z którym się stykają wykazywał się najwyższymi kompetencjami i otwartością. Dlatego pozwoliliśmy sobie skontaktować z bezpośrednio. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, jednocześnie wyrażamy nadzieję, że w przyszłości kontakty z naszą firmą będą wyłącznie pozytywne.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi