Odwiedziłam perfumerie Sephora, w celu szybkiego zakupu konkretnego produktu. Zapytałam Panią z obsługi czy jest krem konkretnej marki, odpowiedz brzmiała "nie". Pani zapytała czy jestem zainteresowana jakimś innym produktem, innej marki, grzecznie odpowiedziałam "nie". Bardzo się spieszyłam a Pani na siłę zaczęła proponować inne produkty, pytała jakich podkładów i pielęgnacji używam. Poczułam się dość niekomfortowo bo nie prosiłam o żaden zamiennik, a pytania o moja pielęgnacje podczas gdy nie prosiłam o konsultacje wydawała mi się nie na miejscu. Musiałam wyraźnie ukrócić rozmowę, żeby dała mi święty spokój. wyszłam z stamtąd bardzo zniesmaczona....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.