Personel jest miły i przyjaźnie nastawiony do klientów, natomiast wiele do życzenia pozostawia czas obsługi. Czasem trzeba bardzo długo czekać, aż pracownik podejdzie do danego stanowiska. Panie na kasach są bardzo grzeczne, ale ze względu na fakt, że sklep funkcjonuje od niedawna, pracownicy obsługują dosyć wolno... Przypuszczam, że niedługo dziewczyny dojdą do wprawy i wszystko będzie Ok.
W aptece panował porządek, jedna z Pań obsługiwała klientów, druga układała leki na półkach, jednak nie wracała uwagi na klientów. Klient przede mną nie otrzymał reszty 1 gr, ja również.
Podczas zamówienia telefonicznego niezbt dokładnie słyszałam pracownika, ponieważ panował duży hałas, musiałam kilkakrotnie prosić o powtórzenie, ponieważ nie mogłam nic zrozumieć. Czekałam, aż pracownik zaproponuje mi jakąś pizzę, ale nie padła żadna propozycja i sama musiałam szybko coś wymślać. Sprzedawca zaproponował sos i coś do picia, poinformował o czasie oczekiwania (dość długim, bo aż 50 minut, a pizzeria jest położona bardzo blisko mojego adresu zamieszkania). Zamówiona pizza średniej jakości.
Podczas dzisiejszej wizyty dokonywałam zakupu oraz zwrotu towaru. Nie było kolejki, więc zostałam obsłużona jako pierwsza. Jak kasjerka zobaczyła, że będzie zwrot, a co się z tym wiąże - dłuższy czas obsługi, od razu przez mikrofon poprosiła drugą kasjerkę, która pojawiła się w ciągu minuty. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła, bez problemu przyjęła zwracany towar. Przy zakupie poinformowała o możliwości zwrotu w ciągu 14 dni. Dokonałam płatności gotówką, nie było problemów z wydaniem reszty. Zakupy zostały zapakowane w firmową reklamówkę i Pani z uśmiechem na twarzy mnie pożegnała.
Jestem stałą klientką sklepu. Panie przy kasach są bardzo uprzejme. Zawsze jak pytam o położene jakiegoś towaru obsługa od razu mnie do niego zaprowadza i pokazuje, gdzie leży, nawet jak w danej chwili pytana osoba jest zajęta. Ogromny minus za ochroniarza. Zdaję sobie sprawę, że jego zadaniem jest powstrzymywanie przed kradzieżą, ale jest to zbyt duży (jak dla mnie) dyskomfort. Na początku, nie wiedząc, że dany Pan jest ochroniarzem, czułam się, jakbym była śledzona, cały czas spotykałam się z nim wzrokiem, dawno nie czułam takiego skrępowania, a byłam zrobić podstawowe zakupy... Wracając do Pań sprzedających: pomimo, że bardzo zapracowane, zawsze uśmiechnięte, pożartują. Jak ustawia się długa kolejka, natychmisat jest włączany dzwonek i zaraz podchodzi kolejna kasjerka do innej kasy. Spośród wielu biedronek, w których miałam okazję robić zakupy, tutaj obsługa jest wyjątkowa (z minusem dla ochrony). Czasem zdarzają się kolejki, ale widać, że pozostałe kasjerki w danej chwili rozpakowują palety z towarem, układają go na półkach, itp.
Ocena dotyczy kawiarni znajdującej się na 1 piętrze Galerii Słonecnej w Radomiu, przy ul. Chrobrego 1 (uwaga istotna ze względu na fakt, że również na parterze znajduje się kawiarnia w/w firmy). Obsługująca młoda dziewczyna bardzo grzeczna, czysta, schludnie ubrana (strój służbowy). Na wszystkie pytania odpowiada bardzo wyczerpująco, zachęca do ponownego odwiedzenia punktu. Nawet 5 minut przed zamknięciem była uśmiechnięta i absolutnie nie pospieszała z wyborem lodów, nawet doradzała i zagadywała. Odpowiednia osoba na tym stanowisku, przyjaźnie nastawiona do klienta. Stanowisko pracy czyste i zadbane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.