Vectra pieprznela niewyobrazalna gaffe, naliczajac niezasadnie kwote, ALE TRZEBA PRZYZNAC, ZE WYCOFALA SIE, PRZEPROSILA, stosunkowo bardzo szybko. Co do uslug: telewizja jest ok, tv w internecie ok, internet kuleje, dokladnie, to chodzi o wielkosc transferu, ale podobno, ma sie zmienic wkrotce na lepiej.Pozostaje w oczekiwaniu. - klientPolcecam wiecej wstrzemiezliwosci w szastaniu nieprzemyslanymi do konca decyzjami, bo firma moze wiele wiecej stracic niz zyskac.
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pana danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do opisanej sytuacji. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy i wyjaśnimy kwestię naliczenia opłaty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.