Po wejściu do sklepu, zaczęłam rozglądać się, oglądać asortyment. W sklepie widziałam 3 pracowników Empiku, z czego jedna z Pań obsługiwała klienta przy kasie, a dwie pozostałe chodziły po sklepie. Zatrzymałam się przy dziale z książkami biograficznymi i zaczęłam je przeglądać. Trwało to około 5 minut. Nikt z personelu w tym czasie nie podszedł, ale nie wykazywałam potrzeby pomocy. Po wyborze interesującej mnie gazety, podeszłam do kasy w celu zapłaty. Pani powitała mnie słowami "Dzień dobry" i skasowała towar. Nie proponowała mi żadnego dodatkowego towaru. Po zapłaceniu, zostałam pożegnana słowami "Dziękuję, do widzenia".
Gdy podchodziłam do stanowiska, panie pracujące w sklepie zajęte były układaniem towaru w lodówkach. Pozwoliły mi chwilę zapoznać się z oferowanym towarem i po około 2 minutach jedna ze sprzedawczyń zapytała w czym może mi pomóc. Poprosiłam o doradzenie w wyborze szynki, na co uzyskałam subiektywną odpowiedź ekspedientki. Po dokonaniu wyboru, towar został zapakowany w papier. Pani przyjęła zapłatę gotówką i podziękowała za zakupy słowami "Dziękuję i zapraszam ponownie". Sprzedawczyni nie pytała czy chcę kupić coś więcej oraz nie polecała mi żadnego dodatkowego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.