Kompetentna obsługa przy kasie. Były problemy z realizacją płatności kartą, pani z kasy nr 1 od wejścia do sklepu bardzo cierpliwie próbowała zrealizować transakcję, dzięki temu zakończyło się pozytywnie. Za długi czas oczekiwania na obsługę przy mrożonkach na wagę (1 osoba obsługiwała dział mrożonek i ryb). Menedżer na mięsie (dział obok) w ogóle nie reagował na tworzącą się kolejkę.
Indywidualne podejście do klienta, nawiązanie kontaktu wzrokowego, brak nachalności i nagabywania o pomoc. Przeprowadzenie przez 5 etapów procesu sprzedaży (po raz pierwszy mi się to zdarzyło jako klientowi), sprzedaż zakończona zamówieniem. Poinformowanie o dodatkowych usługach (raty, montaż, itp.), uśmiech i życzliwość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.