Brak kompetencji ze strony osoby zajmujacej sie podpisywaniem umow, brak informacji o 30-dniowym okresie wypowiedzenia umowy w dniu podpisania umowy na czas nieokreslony. Mieszkajac na stale za granica prosilam o karnet na miesiac na czas mojego pobytu w Polsce. Podpisujac umowe pani nie ostrzegla mnie o 30dniowym okresie wypowiedzenia umowy i nie zaproponowala mi wydruku na rozwiazanie umowy, ktore powinnam dostac w dniu podpisania umowy. Po 4 miesiacach otrzymalam pismo od firmy windykacyjnej o koniecznosci zaplaty ponad 500zl za nieoplacanie karnetu. Problem w tym, ze wczesniej nie poinformowano mnie przez pismo (adres w Polsce na umowie) ani przez emaila o koniecznosci uregulowania karnetu. Brak profesjonalizmu !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.