Opinie użytkownika (1)

Rozpatrywanie reklamacji przeciągało...
Rozpatrywanie reklamacji przeciągało się ponad 3 miesiące. Otrzymywałem informacje o dostarczeniu rozmów do lokalnego BOK, po czym okazywało się, że wysłano tylko jedną z dwóch rozmów. Czekanie na drugą trwało ok. 3 miesięcy. W międzyczasie otrzymywałem informacje, że jeżeli nie ureguluję niesłusznie naliczonej płatności usługi Vectry zostaną zablokowane. Informacje z kontaktów mailowych i telefonicznych wykluczały się. Ogólnie reklamacje po 3 miesiącach i po kolejnym wyjeździe, żeby odsłuchać prawidłową rozmowę została uznana. Ogólnie jeden wielki bałagan i brak profesjonalnego podejścia do klienta.

aadm

12.08.2016

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za podanie danych. Odpowiedź została udzielona w wiadomości prywatnej.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi