Opinie użytkownika (3)

Po trzech latach...
Po trzech latach od zakupu zaczęłą nam pękać w środku obudowa w lodówce. Zgłosiliśmy to do Samsunga- odpisano nam grzecznie ,że gwaracja minęłą więć oni umywają od tego ręce. mamy sobie sami z tym poradzić. Szkoda,ze tak nas odesłano , bo sprzęt jest stosunkowo nowy, takie rzeczy nie zdarzają sie w lodówkach innych firmy. Jedno jest pewne- nie kupię niczego co ma logo Samsung.

aaach

19.08.2009

Samsung

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Dzięki właścicielom tego...
Dzięki właścicielom tego sklepu, ktorzy mocno tego pilnują : zawsze sie jest szybko oraz dobrze obsłużonym . Pozytywnie to wpływa na wygląd całej marki, mimo dwóch minusów: 1) Big Star zminiesza asortyment szczególnie dla bardzo wysokich osób. Szkoda bo dzięki temu zagospodarowywal spory w tej chwili kawałek rynku, 2) jakośc materialu-dżinsu spada z roku na rok- a porównanie mam z kilku lat.

aaach

10.08.2009

Big Star

Placówka

Poznań, Centrum M1

Nie zgadzam się (18)
Cztery miesiace temu...
Cztery miesiace temu chciałam zamówić przez infolinię dodatkowy płatny pakiet filmowy. Po 2 dodatkowych telefonach po miesiącu przyszłą umowa....na drugi dekoder, który posiadam a zapisy na tej umowie nie pozwalała na sprawdzenie czy jest właściwie przyporządkowana. Żeby zmienic na prawidłowy - spędziałam dwa kolejne miesiace na dzwonieniu na infolinię(w między czasie przyszły znów niewłaściwie sporządzone umowy-a to inny pakiet, a to coś tam...). efekt koncowy jest taki ,że wypowiedziałam umowę i kupiłam dekoder konkurencji. Wnioski: beznadziejna obsługa, niekompetencja, długi czas oczekiwania na połączenia.

aaach

10.08.2009
Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi