Po trzech latach od zakupu zaczęłą nam pękać w środku obudowa w lodówce. Zgłosiliśmy to do Samsunga- odpisano nam grzecznie ,że gwaracja minęłą więć oni umywają od tego ręce. mamy sobie sami z tym poradzić. Szkoda,ze tak nas odesłano , bo sprzęt jest stosunkowo nowy, takie rzeczy nie zdarzają sie w lodówkach innych firmy. Jedno jest pewne- nie kupię niczego co ma logo Samsung.
Dzięki właścicielom tego sklepu, ktorzy mocno tego pilnują : zawsze sie jest szybko oraz dobrze obsłużonym . Pozytywnie to wpływa na wygląd całej marki, mimo dwóch minusów:
1) Big Star zminiesza asortyment szczególnie dla bardzo wysokich osób. Szkoda bo dzięki temu zagospodarowywal spory w tej chwili kawałek rynku,
2) jakośc materialu-dżinsu spada z roku na rok- a porównanie mam z kilku lat.
Cztery miesiace temu chciałam zamówić przez infolinię dodatkowy płatny pakiet filmowy. Po 2 dodatkowych telefonach po miesiącu przyszłą umowa....na drugi dekoder, który posiadam a zapisy na tej umowie nie pozwalała na sprawdzenie czy jest właściwie przyporządkowana. Żeby zmienic na prawidłowy - spędziałam dwa kolejne miesiace na dzwonieniu na infolinię(w między czasie przyszły znów niewłaściwie sporządzone umowy-a to inny pakiet, a to coś tam...). efekt koncowy jest taki ,że wypowiedziałam umowę i kupiłam dekoder konkurencji.
Wnioski: beznadziejna obsługa, niekompetencja, długi czas oczekiwania na połączenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.