Opinie użytkownika (2)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny bankomat przy siedzibie banku PKO nieczynny. W sumie częściej jest on niesprawny niż działający. Obsługa banku z rozbrajającą szczerością stwierdza, że czasem (!) bywa on sprawny. Taki stan utrzymuje się co najmniej miesiącami, w których na krótką chwilę bankomat zadziała.Zdarzyło mi się trafić na moment działania bankomatu. Niestety "połknął" kartę, ale pociecha, że bank działający, a pracownicy pomogą w odzyskaniu karty. Jaka pomyłka z mojej strony. Nikt z pracowników nie pomógł, nawet nie wykazał takiej chęci. Ech, szkoda mówić.

a1313

09.03.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Po raz kolejny...
Po raz kolejny bankomat przy głównej siedzibie banku PKO, na ul.Wałowej nieczynny.Chyba częściej jest niedziałający niż sprawny. Na taką uwagę obsługa banku z rozbrajającą szczerością twierdzi, że czasem działa.Kiedy cudem jakimś bankomat działał, ale "wciągnął" kartę, Obsługa banku nie wyraziła nawet minimalnej troski, nie mówiąc już o pomocy w odzyskaniu karty.

a1313

09.03.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
20.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi