Chciałabym opisać swoje wrażenia na temat sklepu Calzedonia. Przyszłam tam zamysłem kupienia konkretnej rzeczy (ocieplaczy). Na początku rozglądałam się i oczekiwałam na obsługę ze strony którejś z pań sprzedających. Jedna z nich w tym momencie obsługiwała innego klienta, natomiast dwie pozostałe widocznie krzątały się po sklepie przekładając towar i kompletnie nie zwracając uwagi na klientów. Po 10 minutach oczekiwiań sama spytałam o pomoc, konkretnie określając co chciałabym kupić. Pani pokazała mi kilka modeli po czym zaczęła nalegać na konkretny (akurat najdroższy ) z nich. Chciałam jednak przymierzyć ocieplacze przed zakupem. Pani powiedziała, że jest to niemożliwe ale jeżeli nie będą pasowały to mogę je zwrócić. Jak się okazało nie były odpowiednie więc wróciłam do sklepu żeby jest zwrócić (ewentualnie wymienić). Żadna z tych opcji już nie wchodziła w grę. W tej sytuacji pracownica która mnie obsługiwała zachowywała się jakby wcześniej nie mówiła nic na temat zwrotów i próbując mnie zbyć poleciła mi zwrócić się do innego sklepu Calzedonia. Zażenowana całą sytuacją poszłam do innego sklepu tej marki mieszczącego się na ulicy Floriańskiej i tam zostałam dobrze obsłużona.
Chciałabym opisać moje wrażenia związane z perfumerią Sephora. Byłam mile zaskoczona wiedzą i kompetencjami jednej z pracownic, która była mi potrzebna w celu odróżnienia oryginału od podróbki perfum. Pani była bardzo miła i bardzo dokładnie wszystko wyjaśniła. Przy okazji rozejrzałam się po całej perfumerii i nie zauważyłam nic do czego można by się było przyczepić. Pod każdym towar była widoczna, jednoznacznie przypisana cena. Generalnie widać było że pracownicy przykładają się do powierzonych im obowiązków.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.