Odwiedziłem hipermarket budowlany, w celu zakupu kabla elektrycznego, puszek i gniazdek. Szybka i miła obsługa, Pani sama podeszła do mnie i małżonki zapytać czy może w czymś pomóc. (mało spotykana sytuacja w hipermarketach).
Subtelna muzyczka wpadająca w ucho.
Czysta podłoga i schludnie w sklepie.
Jest to całodobowa lecznica dla zwierząt,w której można również nabyć produkty pielęgnacyjne i lecznicze dla zwierząt. Udałem się tam z ofertą poszerzenia asortymentu lecznicy o nowe produkty na bazie aloesu (jestem przedstawicielem handlowym firmy LR). Pani w recepcji nie pytając o charakter mojej wizyty od razu poprosiła mnie o podanie imienia, nazwiska, adresu oraz imienia i rodzaju posiadanego przeze mnie pupila. Potem poprosił mnie lekarz, któremu wyjaśniłem, że nie chodzi mi o konsultację w sprawie pupila, ale o polecenie produktów dla zwierząt. Lekarz zaprowadził mnie do menadżera firmy, któremu mogłem przedstawić cel mojej wizyty.
Zrobiłem zakupy w Hipermarkecie Real.
Fajna muzyka dostosowana do ilości osób jak i pory dnia. Możliwość swobodnego poruszania się wózkiem po sali. Czysta podłoga, na bieżąco dokładany towar przez pracowników sklepu. Małe kolejki do kas sklepowych. Niezbyt miła obsługa przy kasie. Bez powitania i pożegnania. Pani przy kasie nie zapytała czy zbieram punkty lojalnościowe na początku transakcji, a gdy chciałem doliczyć po transakcji, niestety już się nie dało. Byłem tym zawiedziony, ale przyjąłem to ze spokojem, choć zrobiłem największe zakupy w tym roku.
Zostałem skuszony wizytą w Media Markt, sloganem reklamowym "Wielkie wietrzenie zapasów". Skończyło się na niesamowitym tłoku w sklepie i mizernych przecenach produktów. Można było zaobserwować wielu opuszczających zawiedzionych klientów, choć muszę również zauważyć, że kolejki do kas były również duże.
Wczoraj korzystałem z usługi tankowania gazu LPG na stacji BP. Oczekiwałem 1 minuty na przyjście pracownika z obsługi stacji celem zatankowania mojego samochodu. Następnie udałem się do kasy w celu zapłaty za paliwo, gdzie zostałem miło i szybko obsłużony. (Powitanie pracownika,poinformowanie mnie o ilości punktów na karcie BP, zaproponowanie kupna dodatkowego produktu, pożegnanie.)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.