Moja wizyta na stacji paliw MOL była bardzo pozytywna. Personel okazał się kompetentny i pomocny, a ich zachowanie było bardzo profesjonalne. Czas obsługi był krótki, co było dla mnie dużym plusem. Oferta w bistro była zróżnicowana i smaczna, zaproponowano mi hot doga i kawę. Przy płatności zostałem zapytany o aplikację mobilną i poinformowany o trwającej loterii. Miejsce prezentowało się estetycznie i czysto. Jestem zadowolony z wizyty na tej stacji i na pewno nie była ostatnią.
Opiniując sklep Żabka, mogę powiedzieć, że personel wykazywał się wysokimi kompetencjami i przyjaznym podejściem do klienta. Zostałem zapytany o aplikację mobilną i zostały zaproponowane mi produkty z akcji promocyjnej. Czas obsługi był krótki i efektywny, co wpłynęło pozytywnie na moje doświadczenie zakupowe. Oferta sklepu była zróżnicowana i atrakcyjna, a sam sklep prezentował się schludnie i estetycznie. W sumie, wizyta w sklepie Żabka była przyjemna i satysfakcjonująca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.