Dziś miałam przyjemność skorzystać z infolinii Proamy. Moja nieśmiałość i obawy przed skontaktowaniem szybko zostały rozwiane, pani konsultantka była bardzo uprzejma i wyczerpująco odpowiadała na zadane przeze mnie pytania, dodatkowo rozwiewając wszelkie moje wątpliwości i spokojnie wyjaśniając, jeżeli czegoś nie zrozumiałam. Dzięki pomocy udało mi się rozwiązać mój problem.
Często wracam na tę stację, ponieważ zawsze czeka tutaj miła obsługa, dzięki której dobrze się czuje wychodząc ze sklepu. Na tym droższym paliwie silnik rzeczywiście lepiej działa, a do myjni automatycznej nie można mieć zarzutów. Gdy tylko pojawi się jakiś problem obsługa stacji zawsze stara się pomóc. Zawsze jest porzadek w kazdym miejscu, co cieszy oko.
Ogólnie rzecz biorąc byłam zadowolona z wielkości placu i ilości miejsc parkingowych, na placu było schludnie, o porządek troszczył się placowy. W sklepie duży zasób asortymentu, znalazlam to, co chciałam, a jeżeli nie znalazłam, to miła ekspedientka pomogła mi odnaleźć to, czego szukałam. Cieszę się, że była bogata oferta jedzenia na ciepło, a samo przygotowanie nie zajelo zbyt dużo czasu; toaleta również była schludnie utrzymana, a to, co mnie zaskoczyło to wieszak na kask motocyklowy, na duży plus. Jedynie niemiły i pretensjonalny ton jednej z kasjerek mnie zaraził, była niewyrozumiala i poczułam sie traktowana z góry, przez co nie wspominam tej wizyty dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.