Sieć salonów Empik - salon w Gdyni w Centrum Handlowym Riviera.
Zacznę może od obsługi.
Byłem w sklepie zarówno w dzień powszedni, weekend, jak i w okresie największego świątecznego boomu.
Ku mojemu zaskoczeniu obsługa (w większości panie) jest zawsze uśmiechnięta i bardzo pomocna. Niejednokrotnie nie trzeba nikogo szukać, bo dziewczyny same zagadują i obowiązkowo witają w salonie ;)
Ekspozycja nienaganna, jak i sam dresscode personelu.
Brak bałaganu, widocznych kartonów, czy pustek na półkach. Książki są uzupełniane w miarę możliwości na bieżąco.
Na minus bym wskazał czasami brak systematyki na półkach, ale raczej powodem są tu Klienci przestawiający często pozycje.
Czasami problemem jest również systemem w "kioskach" online, ale to trudno uznać za wadę konkretnego salonu.
Ogólne wrażenie jednym słowem bardzo bardzo dobre.
Jakbym mógł zasugerować coś do zmiany to jakiś kącik dla Klienta, by można było na spokojnie na moment przysiąść i coś przeczytać, jak to ma miejsce w niektórych salonach.
Jestem dość regularnym gościem w sklepie sieci Lidl Gdynia Wiczlino.
Jestem pod wrażeniem czystości i dużej sprawności z jaką personel sklepu uzupełnia towar i na bieżąco porządkuje lady ekspozycyjne.
Asortyment sklepu jest w pełni zadowalający i odpowiada temu co prezentują materiały reklamowe i promocyjne. Towar jest uzupełniany na bieżąco. Raczej nie zdarzają się puste kartony itp.
Jedyna uwaga dotyczy personelu.
Generalnie obsługa kas jest rzeczowa i szybka. Na sklepie jednak mając ciągły kontakt ze sobą poprzez nagłowny system komunikacji sprawia wrażenie nieobecnej i nie zwracającej uwagi na Klienta. Czasami mam wrażenie, że personel rozmawia ze sobą non stop i aż głupio przerywać z jakimś pytaniem. To zapewne subiektywne odczucie, ale...
Niemniej jednak polecam ten sklep i sieć Lidl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.