Mikołajkowy wypad do Pizzy Hut w Katowicach przy hotelu Cubus zaliczam do wyjątkowo udanych. Wyśmienita restauracja z rewelacyjną obsługą a przede wszystkim z przepyszną pizzą i barem sałatkowym. Jeśli chcesz dobrze zjeść w rozsądnej cenie to jest naprawdę dobry wybór.
Co na plus: przede wszystkim obsługa, prawdziwie europejska, już od samego progu nie miotasz się po lokalu tylko grzecznie czekasz aż obsługa zaprowadzi cię do stolika. Z karty wybierasz pizzę, makarony, napoje, desery... co tylko chcesz. Kelner/ka przyjmuje zamówienie i każe czekać ok 20 minut na jego realizację, jeśli decydujesz się na bar sałatkowy w cenie 25 zł dla 4 osób i jesz ile chcesz możesz do niego podejść od razu (na prawdę polecam bo warto!) Piwo: okocim lub carlsberg podawany w 1,5 l dzbanach za 15 zł pycha. Obecnie wprowadzona nowa pizza Korona z serem do rozsmarowania. Po prostu niebiański smak. Deser: polecam murzynka na ciepło z gałką lodów za ok 9 zł. Po prostu przepyszny. Naprawdę trzeba tego spróbować. Obsługa co jakiś czas pyta czy smakuje, czy wszystko w porządku. Bardzo miła atmosfera.
Orientacyjny koszt wczorajszego pobytu: 4 dorosłe osoby, 2 duże pizze Korona, 2 dzbany piwa (1,5l każdy) bar sałatkowy dla 4 osób oraz jeden deser to wydatek ok 160 zł.
Co na minus: niestety bardzo mały parking przy lokalu, na szczęście można skorzystać z płatnego podziemnego parkingu w hotelu Cubus (3zł/h), nie zawsze świeża toaleta, lokal czynny niestety tylko do 22 (i to chyba największy minus). Polecam wszystkim.
Cóż można powiedzieć. To chyba pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Kilka lat temu jak o nim usłyszałem postanowiłem zaryzykować i założyć tam konto. Wówczas jeszcze nie było mkiosków, oferta była bardzo uboga a kontakt odbywał się jedynie za pośrednictwem strony internetowej oraz mlini. Dziś po kilku latach współpracy szczerze muszę przyznać że nie żałuję przeniesienia swojego rachunku do tego banku. Mbank cały czas się rozwija. Na przełomie lat oprócz zwykłego konta zostały wprowadzone konta oszczędnościowe (emax oraz emaxplus) został wprowadzony panel inwestycyjny (akcje, oraz fundusze inwestycyjne - z których korzystam) zostały wprowadzone liczne rozwiązania kredytowe, ubezpieczenia (sam korzystam z ubezpieczenia mieszkania oraz samochodu), których ceny są naprawdę konkurencyjne, ale to co cenię w tym banku najbardziej - to wygoda i prostota załatwiania jakiejkolwiek nawet najdrobniejszej sprawy. Czy to przez stronę www gdzie wszystko jest czytelne i przejrzyste (każdy rozgarnięty użytkownik jest w stanie wszystko zrozumieć), czy przez kontakt przez mlinię - doradcy zawsze są uprzejmi i życzliwi, zawsze udzielają rzeczowych i konkretnych informacji.
W zeszłym miesiącu zaciągnąłem w tym banku kredyt gotówkowy - przez internet oczywiście. Wypełnianie wniosku nie trwało dłużej jak kwadrans a pieniądze wpłynęły na moje konto po dwóch godzinach.
Minusem jest konieczność opłaty abonamentowej za bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, ale za to plusem... nomen omen na całym świecie można wypłacać pieniądze z bankomatów bez prowizji po dość korzystnym kursie. Sam sprawdzałem będąc ostatnio w Tunezji oraz na Lanzarote. Na dany dzień kurs PLN/USD wynosił 3.35 zl w kantorze z bankomatu w tym dniu wyciągnąłem 50 dinarów tunezyjskich i co się okazało bank miał na owy dzień kurs 3.31 zł za dolara. I po co mi w takim przypadku kantory?
Witam. Na wstępie dziękuję Panu za podzielenie się z nami powyższą opinią.
Bardzo nas cieszą opinie podobne pańskiej ponieważ dowodzą, że to co robimy spotyka się z uznaniem naszych Klientów. Staramy się stworzyć konto, które daje wiele możliwości, ale przede wszystkim daje możliwość zarządzania pieniędzmi w łatwy i wygodny sposób. Zintegrowanie zarówno możliwości inwestowania, oszczędzania jak również dogodne korzystanie z ubezpieczeń, czy też innych usług z naszej oferty poprzez jedno logowanie z pewnością daje większe poczucie kontroli nad własnymi finansami, ale jest to również wygoda i znaczna oszczędność czasu. Cały czas staramy się dopasowywać i poszerzać naszą ofertę w taki sposób, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów. Raz jeszcze dziękuję za wyrażenie opinii, przypominam jednocześnie, że niezmiennie jesteśmy do dyspozycji pod numerami naszej mLinii 801300800, 426300 800 oraz zapraszamy do naszych punktów naziemnych, których listę znajdzie Pan na naszej stronie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/. Liczę, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pana nadal co najmniej tak satysfakcjonująca jak dotychczas. Pozdrawiam Monika Omielska, mBank
Czasami wraz z...
Czasami wraz z żoną jadamy w tej restauracji w CH SCC w Katowicach, więc i kilka dni temu postanowiliśmy wybrać się tam na "obiadokolację". W restauracji bardzo duży ruch. Prawie wszystkie stoliki zajęte ale kelner znalazł nam jeden niedaleko bufetu. Niestety nikt nie zdążył go posprzątać po poprzednich gościach i musieliśmy chwilkę poczekać aż kelner to zrobi. Obsługa oczywiście bardzo miła i fachowa. To na plus. Niestety ilość obsługi nieproporcjonalna do ilości gości w lokalu co zaowocowało bardzo długim oczekiwaniem na kelnera który przyjmie zamówienie. Czas oczekiwania od zamówienia do podania również był bardzo długi. Jedzenie otrzymaliśmy dokładnie o godzinie 20.10 (czekaliśmy ponad godzinę), Na plus przemawia fakt, że w momencie gdy zwróciłem kelnerowi uwagę, że zbyt długo czekamy, w ramach rekompensaty podarował nam trzy szklaneczki do napojów:) ogólnie bardzo przyjemna atmosfera, gdyby tylko nie to oczekiwanie.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji. Uprzejmie informujemy, iż przy ul Chorzowskiej w Katowicach nie posiadamy restauracji sieci SPHINX, co pozwala nam sądzić, iż Pana obserwacja dotyczy innej restauracji. W związku z tym będziemy wdzięczni za sprawdzenie restauracji, którą Pan odwiedził, włącznie z jej adresem. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Jak zwykle z...
Jak zwykle z uśmiechem wyszedłem z tego marketu. Miła i fachowa obsługa. Pan sprzedawca cierpliwy i uprzejmy sprzedał mi komputer udzielając wszelkich niezbędnych informacji. Pani w kasie również miała dużo cierpliwości, gdy brakło mi gotówki na karcie, poprosiła chyba kierowniczkę która pozwoliła mi skorzystać z ich komputera bym mógł zasilić swoje konto bankowe pieniędzmi żony. Wielki pozytyw za obsługę.
Mimo częstego robienia zakupów w tym sklepie ostatnia wizyta nie należała do pozytywnych. Przed sklepem mnóstwo papierków i niedopałków,o godzinie 19 brak jakiegokolwiek chleba (tylko bułki), mimo że sklep dysponuje własną piekarnią, pytając gdzie znajdę pasztet Pani od niechcenia odburknęła że w następnej alejce. Chcąc znaleźć jakikolwiek artykuł w chłodni (szukałem salami bo jest na prawdę pyszne) trzeba było najpierw przebić się przez stertę kartonów. I niestety długa kolejka. Tylko dwie kasy otwarte, przede mną w kolejce chyba 7 osób. Owego dnia sklep zrobił na mnie bardzo złe wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.