Do Pizzerii Pizza Hut wszedłem o godzinie 16:40.
Od razu odnalazłem wolny dla siebie stolik. Usiadłem i już po chwili podszedł do mnie pracownik obsługi, przynosząc kartę.
Po około 3 minutach przystąpiliśmy do zamawiania posiłku.
Wybrałem rodzaj oraz wielkość pizzy. Na pytanie o rodzaj ciasta odpowiedziałem pracownikowi pytaniem o to, jaki jest wybór. Przedstawił mi on wszystkie możliwości, co pomogło mi podjąć decyzję.
Pracownik mówił konkretnie i rzeczowo, jednak nie zaproponował mi sosu którym mógłbym polać pizzę, a przede wszystkim - nie poinformował mnie o czasie, przez jaki będę musiał na nią oczekiwać.
Było to prawie 20 minut.
Kiedy pracownik przyniósł pizzę, ostrzegł mnie przed gorącą patelnią, zaś w 3 minuty później podszedł ponownie, z pytaniem o to, jak mi smakuje. Sprawiał wrażenie jakby rzeczywiście zależało mu na opinii klientów.
Czas wszystkich kontaktów z pracownikiem wystarczał na to, żeby uzyskać od niego wszystkie ważne informacje.
Sam lokal prezentował się bardzo dobrze - wszystkie elementy wyposażenia były czyste. Jedynie w górnych częściach szyb widać było niewielkie zabrudzenia. Toalety były w pełni wyposażone - papier toaletowy, mydło, suszarka do rąk - wszystko to było na miejscu.
Ceny pizzy kształtowały się w granicach od 11:50 do 15:50 - w zależności od jej rodzaju oraz od rodzaju ciasta. Poza pizzami dostępna były również między innymi napoje oraz sałatki.
Personel ubrany był jednolicie w czarne stroje, oraz zielone fartuchy z firmowym LOGO.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.