Opinie użytkownika (3)

Dość duża ferta...
Dość duża ferta w sklepie. Niestety jakość obsługi pozostaia dużo do życzenia. Na pytania niejednokrotnie nie było odpowiedzi konkretnej i wyczerpującej. Brak znajomości podstawowych produktów, które osoba sprzedaje. Nie wiem jak innych ale mnie nieprzekonuje czytanie instrukcji na produkcie przez osobę mnie obsługującą, która ponoć jest specjalistą i przynajmniej powinien znać się na podstawowych cechach danego wyboru. Pytania, które zadano wprowadziły go w konsternację i zakłopotanie. Odniosłem dziwne wrażenie, że mu przeszkadzam. Pozatym jakoś dziwnie mi było rozmawiać z kimś kogo wygląd był jak kogoś kto skończył pracę właśnie na budowie. Polecem tylko osobom, które mają jasno wytyczone czego chcą i wiedzą co sobą prezentuje każdy oferowany przez nich produkt. Na plus można jeszcze dodać, że paring jest duży i istnieje możliwość, jeśli którś z pracowników będzie miał czas, pomoc w pakowaniu.

Wojciech_375

05.03.2010

OBI

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (19)
Miła i kompetentna...
Miła i kompetentna obsługa, klient nie musi długo tłumaczyć co potrzebuje. Wypowiedzi na temat produktów są jasne i proste. Łatwo przyswajalne. Nie ma się wrażenia, że jest się nieproszonym goście. Mimo, że obsługująca osoba była uczącą się osobą nie miało się wrażenia braku kompetencji. Oferta jest wystawiaona w postaci ulotek w ten sposób, że łatwo ją znaleść i w czasie potencjalnego oczekiwania można się zappoznać wstępnie z nią. Są udestępnione miejsca gdzie czekając można usiąść, przygotować i przemyśleć jeszcze raz sprawę z którą się przyszło.

Wojciech_375

05.03.2010

Euro Bank S.A.

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (15)
Brak dostatecznej ilości...
Brak dostatecznej ilości obsługi, długi czas oczekiwania na konsutanta. Rozmowa z członkiem personelu nie pozbawiona wrażenia, że klient jest dla obsługującego a nie na odwót. Informacje przekazane są zwieźle i bardzo dokładne. Obsługujący dopytywał się o szczegół potrzeb konsumenta. Braki w wiedzy szybko uzupełniał informacjami z systemu. Ogólnie a się wrażenie pewnego niedosytu. Brak możliwości szybkiego zdobycia informacji.

Wojciech_375

03.03.2010

Saturn

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi