Opinie użytkownika (2)

Zakładałem konto db...
Zakładałem konto db net poprze stronę internetową. Pierwsze wrażenia, strona przejrzysta i czytelna. Rejestracja danych przebiegła zgodnie z obietnicą w trzech łatwych krokach. Cała operacja potwierdzona mailowo. Następnie informacja od firmy kurierskiej, że kurier zjawi się w umówionym miejscu w określonym przedziale czasu. Dodatkowo otrzymałem wersje elektroniczną umowy by stwierdzić, czy wszystkie dane i szczegóły umowy będą zgadzały się z wersją papierową. Po podpisaniu dokumentów i odesłaniu, konto zostało aktywowane w ciągu tygodnia. Jedyny minus to papierowa lista kodów do potwierdzania operacji.

Wojciech_289

15.10.2010

Deutsche Bank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłaszałem szkodę powstałą...
Zgłaszałem szkodę powstałą wskutek zalania. Cała procedura przebiegła bardzo sprawnie. Konsultantka z info linii dzwoniła o umówionej godzinie. Zawsze wiedziała w jakiej sprawie dzwoni i udzielała wyczerpującej informacji. Wszystkie informacje na temat obecnego stanu zgłoszenia były szybko aktualizowane i dostępne poprzez ekonto na stronie Hestii.

Wojciech_289

15.10.2010

ERGO Hestia

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi