W ostatni weekend byłem w powyższym lokalu, aby zjeść obiad przed dalszą podróżą.Korzystałem z tego lokalu chyba już 5 raz w życiu, i tak jak wcześniej, tak i ostatnio-mam same dobre skojarzenia i wrażenia.
Bardzo miła, sympatyczna i szybka obsługa.Bardzo dobre jedzenie, szybko i dobrze przyrządzone i podane.Gorąco polecam ten lokal wszystkim, którzy odwiedzają stolicę Górnego Śląska.
Obsługa wykazała się bardzo dużą niekompetencją,która przejawiała się we wszystkich aspektach obsługi.Po pierwsze:czekałem z 15 minut na to aż ktoś mnie obsłuży, mimo tego że w banku było aż 4 pracowników , w tym 3 wolnych.Po drugie:jak już mnie obsłużono, to próbowano obarczać mnie kosztami obsługi,wymagając abym płacił za kserokopie dokumentów.Po trzecie:dokumenty niezbędne do założenia firmy przeze mnie nie przyszły do tego oddziału banku w wymaganym 7-dniowym terminie.Po czwarte:bank naraził mnie na straty finansowe, gdyż musiałem przemienić datę wylotu na bilecie lotniczym,byłem na tym stratny co najmniej 200zł, jeśli nie więcej,pomijam straty wynikłe z niemożności podjęcia pracy w termnie.
p.s.1
W tym momencie na co najmniej śmieszność zakrawa fakt, że ten bank został nagrodzony za najlepsze usługi w dziedzinie bankowości w 2008 roku.
p.s.2
Być może tylko w tym oddziale w Katowicach jest lub była taka fatalna obsługa, ale niestety była w tamtym czasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.