Opinia użytkownika: Witold_40
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Obsługa wykazała się bardzo dużą niekompetencją,która przejawiała się we wszystkich aspektach obsługi.Po pierwsze:czekałem z 15 minut na to aż ktoś mnie obsłuży, mimo tego że w banku było aż 4 pracowników , w tym 3 wolnych.Po drugie:jak już mnie obsłużono, to próbowano obarczać mnie kosztami obsługi,wymagając abym płacił za kserokopie dokumentów.Po trzecie:dokumenty niezbędne do założenia firmy przeze mnie nie przyszły do tego oddziału banku w wymaganym 7-dniowym terminie.Po czwarte:bank naraził mnie na straty finansowe, gdyż musiałem przemienić datę wylotu na bilecie lotniczym,byłem na tym stratny co najmniej 200zł, jeśli nie więcej,pomijam straty wynikłe z niemożności podjęcia pracy w termnie. p.s.1 W tym momencie na co najmniej śmieszność zakrawa fakt, że ten bank został nagrodzony za najlepsze usługi w dziedzinie bankowości w 2008 roku. p.s.2 Być może tylko w tym oddziale w Katowicach jest lub była taka fatalna obsługa, ale niestety była w tamtym czasie.