Chciałam kupić telewizor .Doradca pomógł mi wybrać lepszej jakości telewizor . Doradca był uprzejmy , aczkolwiek sprawiał wrażenie nie do końca poinformowanego odnośnie ceny dostarczenia towaru do domu. Prosił o pomoc kierownika , ale ten go nie usłyszał . Brakowało mi w obsłudze komunikatywności doradcy oraz pewności siebie .
Formularz wysłałam 2.04.2013 o godz 18:04.Kontakt zwrotny z infolinii nastąpił z nr zastrzeżonego bardzo szybko tj o godz 18:36 dnia 2.04.2013 . Rozmowa trwała 10 minut.Jakość połączenia początkowo była słaba , gdyż nie słyszałam konsultanta . Gdy usłyszałam konsultanta to w tle słyszałam rozmowy . W trakcie połączenia coś przerywało .Konsultant się przedstawił.Bardzo uprzejmy, rzeczowy, konkretny.Zainteresowana kwotą 1500 zł .Konsultant poinformował o przedziale kwotowym w jakim udziela firma pożyczek , tj. od 300-7000 zł , poinformował o dostępnych okresach spłaty pożyczki tj. 30 , 45 , 60 , 90 tygodni .Jednakże przy kwocie 1500 zł max okres spłaty to 60 tygodni. Poinformował o dwóch pakietach pożyczek jakie udziela firma " Provident " , tj. pakiet gotówka i przelew . Udzielił pełnej informacji o terminie realizacji pożyczek , tj . 48 godz w pakiecie "gotówka " oraz do 6 dni roboczych w pakiecie "przelew " .Zapytałam się o koszt pożyczki i wysokość rat w poszczególnych pakietach na okres 45 i 60 tygodni .Uzyskałam pełną informację . Zauważyłam ,że konsultant był w pełni zaangażowany w rozmowę i chętnie udzielał mi odpowiedzi . Konsultant poinformował , że decyzje odnośnie pożyczki przedstawiciel przekazuje na spotkaniu .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.