Opinie użytkownika (4)

Już dawno nie...
Już dawno nie rozmawiałam z tak niekompetentną osobą. Pani, która udzielała mi informacji na temat oferty SPA ORKANA zdecydowanie powinna przeszkolić się z technik Obsługi Klienta, ponieważ udzielała odpowiedzi w tak niezrozumiały sposób, że kompletnie nic nie zrozumiałam. Przy każdym pytaniu odsyłała mnie na stronę internetową.Szkoda, że jedna z palcówek, która ma szeroką ofertę rekreacyjną skutecznie zniechęca do siebie swoim personelem (mam nadzieję, ze to był jedynie wyjątek). Ja już tam nie pójdę.

Wioletta_219

27.11.2012

Spa Orkana

Placówka

Lublin, Szaserów 2

Nie zgadzam się (3)
Muszę to opisać,...
Muszę to opisać, bo aż mną wstrząsnęło! Dawno nie byłam świadkiem gdzie personelowi brakowało zwyczajnie braku kultury osobistej. Wchodzę do Przychodni, dwie Panie sobie rozmawiają ewidentnie o spawach dla nich ważnych, ponieważ widać, że są podirytowane, zwłaszcza jedna z nich (bohaterka mojej opowieści). Nie przerywając sobie rozmowy owa Pani, bardzo temperamentna, trochę po 30-tce, prosi mnie o rożne dokumenty: pesel, ubezp. Rozmowa między paniami trwa, ja czekam i słyszę: to idiotyzm, debilstwo... Pani uzewnętrznia swoje emocje również za pomocą min i gestów. Ja stoję, słucham, nie wierzę. Sama nie używam takich słów na co dzień, a co dopiero przy Kliencie, w pracy. Szok! I jak to w Przychodni na NFZ - straszne kolejki, dzieci „umęczone” czołgają się po podłogach. Jednak przemiła i rzetelna Pani dr G. zrekompensowała wszystkie niedogodności tej wizyty. Polecam Panią doktor

Wioletta_219

16.11.2012

NZOZ Specjaliści

Placówka

Lublin, Odlewnicza 3

Nie zgadzam się (0)
Autobusy prezentują się...
Autobusy prezentują się bardzo ładnie.Te starszej generacji celowo są przesuwane na trasy poza centrum (i to duży plus). W środku czysto.Kierowcom jednak często brakuje kultury osobistej. Dzisiaj usłyszałam kiedy do Pasażerki, która kupując bilet u kierowcy w ostatniej chwili zmieniła zdanie i poprosiła nie o jeden a o dwa bilety, kierowca po 50-tce odburkną ł" Niech się Pani w końcu zdecyduje!". To była nie jedyna rozmowa na tym poziomie zaobserwowana przeze mnie. Kolejny negatywny aspekt to to, że w godzinach popołudniowych autobusy często przyjeżdżają z opóźnieniem ponad 10 min. Natomiast jeżeli chodzi o ilość pasażerów w autobusie to jest tragicznie.Niejednokrotnie nie wsiadłam do autobusu ze względu na brak miejsc stojących.Taka sytuacja jest niedopuszczalna, tym bardziej, że mam wykupiony bilet okresowy na konkretną linię (nr 31), i zmuszona byłam jechać następnym kursem, gdzie nie było wcale lepiej.

Wioletta_219

15.11.2012

MPK Lublin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pomieszczenie estetyczne,dobre warunki...
Pomieszczenie estetyczne,dobre warunki do rozmowy.Doradca kredytowy swoim nienagannym ubraniem (garnitur) i kulturą osobistą budził zaufanie.Po analizie moich potrzeb utożsamił się z moją sytuacją i zapewniał, że dostosuje odpowiednią ofertę rynkową.Ton pewny, zdecydowany.Rozmowa rzeczowa (czas ok 1h).

Wioletta_219

15.11.2012

Home Broker

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi