Firma, która sprzedaje części samochodowe oraz inne akcesoria w swojej ofercie proponuje klientom przy zakupie oleju silnikowego wymianę gratis. Korzystając z tej usługi postanowiłam wymienić olej silnikowy. Mechanik, który się tym zajął okazał się mało kompetentną osobą ponieważ po wymianie nie poprzykręcał osłon silnikowych, które zamocował na tzw. opaski.Wszystko się trzęsło pod samochodem oraz wydobywał się hałas.
Podczas robienia zakupów w ww. sklepie poprosiłam o zważenie i pokrojenie 30 dag szynki, której cena za kg wynosiła 29 zł. podczas krojenia i pakowania ekspedientka zachowała się w sposób który moim zdaniem jest niedopuszczalny, ponieważ pomiędzy zamówioną szynkę włożyła kilka plastrów dużo tańszej wędliny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.