Pojechałam z autem do salonu na wymianę silnika. Zamówienie silnika trwało ponad 2 tygodnie. To dość długo.Jest to samochód firmowy więc zależało mi na czasie. Koszt dość duży bo 12.000 tys. Chciałam być przy wymianie ale niestety w salonie panują dziwne zwyczaje, że klient nie może być w pomieszczeniu gdzie są naprawiane auta. Trochę się obawiałam czy zostanie włożony właściwy silnik a nie jakiś podmieniony.
Dodam, że podczas montowania silnika niechcący uszkodzili przód auta:( Oczywiście naprawa na ich koszt ale samochód stracił na wartości.
Miałam czas wolny i czekałam ponad 3 godziny w salonie. Brak jakichkolwiek gazet, a automat do kawy był uszkodzony.
Oczywiście obsługa miła, pełna wiedzy.
Weszłam do sklepu Kastor aby zakupić koszulę dla męża. Wiedziałam, że potrzebuję koszuli wizytowej w kolorze ecru.
Towar na regałach był poukładany rozmiarami, fasonami, kolorystyką. Również koszule z innych firm były ułożone na osobnych regałach. Jedna rzecz była dość uciążliwa to ułożenie koszul. Pierwsza stała pionowo jako pokazowa, a reszta leżała za nią poziomo. Żeby zobaczyć inna trzeba było tą pierwszą odłożyć i wyciągnąć właściwą. Jest ich bardzo dużo i jest potrzebna pomoc.
Pomoc czyli sprzedawczyni podeszła z małym opóźnieniem po 5min ponieważ obsługiwała inną klientkę. Pani spytała o rozmiar, na jaką okazję ma być koszula. Po kolei pokazywała koszule i pytała czy taka będzie odpowiednia. Po wyborze koszuli zapytała czy wybieramy krawat. Sama dość szybko znalazła odpowiedni wzór i kolor. Całość komponowała się świetnie. Widać było, że zna się na modzie.
Wizytę w sklepie zaliczam do udanych.
Podchodząc do witryny sklepowej moją uwagę zwróciła estetycznie wyeksponowana bilizna. Po wejściu do środka po około 20 sekund podeszła do mnie ekspedjentka i cichym delikatnym, grzecznym głosem zapytała w czym pomóc. Z tego rozmiaru i fasonu co chciałam Pani szybko i sprawnie pokazała mi wzory i kolory. Zaproponowała abym przymierzyła wszystkie. Ekspedjentka w 100% wiedziała czego szukam.Po wybraniu fasonu Pani zabrała te co nie odpowiadają, a ten co zakupiłam spakowała w torebkę. Zakup trwał około 10 min.Sprzedawczyni wyglądała schludnie. Na co zwróciłam uwagę były czyste i długie paznokcie co ładnie wyglądało. Obsługa była miła i konkretna. W sklepie panował porządek. Wzory i fasony były ułożone modelami.Pani na konciec zaprosiła z uśmiechem do następnej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.