Opinie użytkownika (3)

Pojechałam z autem...
Pojechałam z autem do salonu na wymianę silnika. Zamówienie silnika trwało ponad 2 tygodnie. To dość długo.Jest to samochód firmowy więc zależało mi na czasie. Koszt dość duży bo 12.000 tys. Chciałam być przy wymianie ale niestety w salonie panują dziwne zwyczaje, że klient nie może być w pomieszczeniu gdzie są naprawiane auta. Trochę się obawiałam czy zostanie włożony właściwy silnik a nie jakiś podmieniony. Dodam, że podczas montowania silnika niechcący uszkodzili przód auta:( Oczywiście naprawa na ich koszt ale samochód stracił na wartości. Miałam czas wolny i czekałam ponad 3 godziny w salonie. Brak jakichkolwiek gazet, a automat do kawy był uszkodzony. Oczywiście obsługa miła, pełna wiedzy.

Wioleta_19

21.03.2009

Renault

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (23)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu Kastor aby zakupić koszulę dla męża. Wiedziałam, że potrzebuję koszuli wizytowej w kolorze ecru. Towar na regałach był poukładany rozmiarami, fasonami, kolorystyką. Również koszule z innych firm były ułożone na osobnych regałach. Jedna rzecz była dość uciążliwa to ułożenie koszul. Pierwsza stała pionowo jako pokazowa, a reszta leżała za nią poziomo. Żeby zobaczyć inna trzeba było tą pierwszą odłożyć i wyciągnąć właściwą. Jest ich bardzo dużo i jest potrzebna pomoc. Pomoc czyli sprzedawczyni podeszła z małym opóźnieniem po 5min ponieważ obsługiwała inną klientkę. Pani spytała o rozmiar, na jaką okazję ma być koszula. Po kolei pokazywała koszule i pytała czy taka będzie odpowiednia. Po wyborze koszuli zapytała czy wybieramy krawat. Sama dość szybko znalazła odpowiedni wzór i kolor. Całość komponowała się świetnie. Widać było, że zna się na modzie. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych.

Wioleta_19

09.02.2009

Kastor

Placówka

Łódź, Al. Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (21)
Podchodząc do witryny...
Podchodząc do witryny sklepowej moją uwagę zwróciła estetycznie wyeksponowana bilizna. Po wejściu do środka po około 20 sekund podeszła do mnie ekspedjentka i cichym delikatnym, grzecznym głosem zapytała w czym pomóc. Z tego rozmiaru i fasonu co chciałam Pani szybko i sprawnie pokazała mi wzory i kolory. Zaproponowała abym przymierzyła wszystkie. Ekspedjentka w 100% wiedziała czego szukam.Po wybraniu fasonu Pani zabrała te co nie odpowiadają, a ten co zakupiłam spakowała w torebkę. Zakup trwał około 10 min.Sprzedawczyni wyglądała schludnie. Na co zwróciłam uwagę były czyste i długie paznokcie co ładnie wyglądało. Obsługa była miła i konkretna. W sklepie panował porządek. Wzory i fasony były ułożone modelami.Pani na konciec zaprosiła z uśmiechem do następnej wizyty.

Wioleta_19

06.02.2009

Triumph

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 15/23

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi