Miejsce zadbane, czyste, brak wypadających śmieci z koszy na śmieci zarówno w sklepie jak i przed nim. Przestrzeń w Żabka cafe czysta, zaopatrzona w odpowiednią ilość kubków, kawy, mleka oraz inne przydatne produkty. Każdy klient traktowany równo. Obsługa miła oraz uprzejma, do przygotowania produktów z pieca oraz hotdogów sprzedawca miał założone jednorazowe rękawiczki foliowe.
Supermarket zapewnia wiele udogodnień dla klientów. Jednym z nich jest zapewne swobodne poruszanie się po sali sprzedaży bez stojących palet, kartonów czy też innych zbędnych przedmiotów. Obsługa klienta jest zazwyczaj uprzejma i pomocna, gotowa służyć radą oraz wsparciem w razie potrzeby. Jeśli chodzi o jakość produktów, Lidl oferuje szeroki asortyment zarówno markowych, jak i własnych produktów, które często wyróżniają się dobrą jakością w przystępnych cenach. Regularne kontrole jakości oraz dbałość o świeżość artykułów spożywczych przyczyniają się do pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.