Zamówiłam produkt przez internet. Podano mi czas oczekiwania - 7 dni. Czas się wydłużył, poinformowano mnie o tym mailowo, ale nie podano przyczyny wydłużenia czasu. Po kilku dniach dzwonię, "jak długo będę musiała jeszcze czekać?" i słyszę odpowiedź: "przepraszamy, jeszcze troszkę" (nie podano mi konkretnej daty dostarczenia towaru). po dwóch dniach dostałam maila, że towar jest do odebrania w sklepie. Obsługa była znudzona i zmęczona, ale uprzejma i fachowa. Próbowałam się dowiedzieć od pana mnie obsługującego o powodzie zwłoki, nie umiał udzielić mi jasnej informacji, natomiast podzielił się swoimi przypuszczeniami, "że towar na magazynie się skończył", ja na to "nie mógł, skoro jak składałam zamówienie to był". Pan tylko wzruszył ramionami. Mimo to jakość obsługi w ogóle oceniam wysoko.
Szanowna Pani Weroniko.
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty ponownie!
Obsługa wręcz idealna,...
Obsługa wręcz idealna, niestrudzona Pani kelnerka cztery razy fatygowała się do naszego stolika, w przeciągu 6. minut, nie było po niej widać oznak zniecierpliwienia. Natomiast była bardzo uprzejma i nie narzucała się swoją osobą. Kawa pyszna, piwo trochę za bardzo rozcieńczone z wodą. Przy płaceniu rachunku podeszliśmy do blatu z kasą. Stanowczo za dużo rzeczy tam stało, był wręcz zagracony.
Obsługa kompetentna i uprzejma, rezygnację z karty kredytowej udało mi się załatwić szybko i bez formalności. Jedyne zastrzeżenia mam do wyglądu pomieszczenia, otóż pracownicy nie są widoczni zza blatu i gigantycznej paprotki stojącej po środku stołu. Jak paprotka urośnie jeszcze trochę, komunikacją z pracownikiem będzie się odbywać za pomocą znaków dymnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.