Zazwyczaj korzystam z usług bankowych przez internet ale w tym dniu musiałem udać się osobiście do oddziału. Pełen obaw że stracę całe popołudnie przekroczyłem progi "mojego " banku i potwierdziły się moje przypuszczenia bowiem powitał mnie spory tłumek przy kasie. Łudząc się że być może za chwilę kolejka się skróci udałem się w głąb sali aby wypytać się przy okazji o kredyt samochodowy. Zaraz też podbiegł do mnie jegomość chwaląc się na wstępie, że jest pracownikiem i że bardzo chcę mi pomóc. Zostałem zaproszony do boxu gdzie ów pracownik opowiedział mi szczegółowo o kredycie przy okazji chcąc mi wcisnąć wszelkie możliwe karty, ubezpieczenia i rachunki. Obiecując solennie że jak tylko zdecyduję się na konkretne autko to zadzwonię i umówie się na konkrety wymknąłem sie z powrotem do kasy a tam na szczęście ludzi trochę ubyło i w miarę szybko zostałem obsłużony pomimo ponownego wciskania wszystkiego co się da. Podsumowując jestem mile zaskoczony szybkością i profesjonalną obsługą w tym oddziale ( ogólem straciłem ok. 45 min.)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.