Przy wejściu do salonu Empik Junior w Warszawie wita nas z uśmiechem ochroniarz obiektu. Niestety robi to automatycznie przez co traci to swój sens. Na dziale prasy niestety ciężko złapać pracownika. Jest dużo klientów i za mało pracowników. Chciałem zakupić grę więc wybrałem się na odpowiedni dział i podszedłem od razu do punktu obsługi klienta. Miły i sympatyczny pan bez problemów odnalazł szukany prze ze mnie tytuł. zaproponował też inne tytuły przy okazji wykazując się sporą wiedzą. Przy kasach miła pani zaproponowała mi produkt z oferty specjalnej, szybko przeprowadziła transakcje będąc przy tym uśmiechnięta. Niestety nie zaproponowała torebki na moje zakupy. Brak propozycji torebki i monotonne dzień dobry ochroniarza obniża ocenę, jednak polecam serdecznie salon Empik Junior
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.