Kiedy weszłam do sklepu, z głośników "sączyła się" delikatna muzyka. Przeszłam się między wszystkimi półkami. Produkty były ułożone w nadzwyczajnym porządku. Towar promocyjny wyeksponowany na oddzielnych półkach. Przy stoisku z mięsem, poprosiłam o pomoc w wyborze wędliny drobiowej. Ekspedientka z uśmiechem na twarzy pokazała kilka gatunków.
Przy kasie był problem z jednym produktem (błędny kod). Ale szybko został rozwiązany. Kasjerka na koniec podziękowała i zaprosiła na kolejne zakupy.
Sklep na zewnątrz mógłby być bardziej oświetlony.
Po wejściu do sklepu, ekspedientka pierwsza mnie przywitała. Była uśmiechnięta. Kiedy oglądałam towar, zaoferowała pomoc. Pomogła spokojnie i cierpliwie wybrać to co mnie interesowało.
Towar bardzo ładnie wyeksponowany.
Pani podziękowała za zakupy i zaprosiła na kolejne.
Kiedy weszłam do salonu Ery, konsultantka siedziała. Nie przywitała, ale "nawiązała kontakt wzrokowy". Bardzo szybko i skutecznie rozwiązała mój problem z telefonem. Na moje pytania odpowiadała fachowo. Brakowało uśmiechu na twarzy Tej Pani. Zauważyłam, że klienci, którzy weszli za mną nie za bardzo chcieli czekać na obsługę widząc tylko jednego konsultanta.
Lokal czysty, umieszczone informacje o promocjach.
Kiedy weszłam do drogerii, ekspedientka była zajęta przyjęciem towaru. Ale jednocześnie zauważyła klienta i powiedziała z uśmiechem "dzień dobry". Doradziła mi w wyborze produktu oraz poinformowała o obowiązujących aktualnie promocjach. Płaciłam kartą, paragon został wydany.
Lokal czysty, towar poukładany, opisane promocje. Wrażenie bardzo pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.